Indkøbskurv

0

Total: 0,00 kr

FAQ 
 
FAQ- Spørgsmål og svar
Der er fejl i min levering?
En af varerne er defekt?
Jeg har ikke modtaget min ordre?
Jeg ønsker at bytte en vare fra min ordre?
Jeg ønsker at returnere HELE min ordre?
Varen er udsolgt – hvornår kan jeg købe den igen?
Jeg har lavet en bestilling, men ønsker at tilføje flere varer til ordren?
Kan jeg bestille på telefonen?
Jeg ønsker at betale via bankoverførsel, hvordan gør jeg det?
 
Der er fejl i min levering?
Vi pakker alle vore ordre manuelt, så vi kan desværre ikke undgå, at der sker fejl. Men mangler du en vare eller har vi sendt en forkert ting, så kontakt os venligst på en mail på info@monile.dk, så løser vi det hurtigst muligt.
 
En af varerne er defekt?
Der kan selvfølgelig altid ske noget under forsendelsen. Send os en mail med problemet, så finder vi ud af den bedste løsning for dig – enten en ny vare eller pengene retur.
 
Jeg har ikke modtaget min ordre?
Vær sikker på, at du har modtaget en e-mail med ordrebekræftelse, da din ordre ellers ikke er modtaget i vores system. Har du en ordrebekræftelse og pakken ikke er leveret, kan posten måske være forsinket. Send evt. en mail, så kan vi undersøge og vende tilbage.
 
Jeg ønsker at bytte en vare fra min ordre?
Send varen retur sammen med kopi af faktura senest 14 dage efter modtagelsen, så overfører vi beløbet til din konto. Vi ombytter ikke til andre varer.
 
Jeg ønsker at returnere HELE min ordre?
Send varene retur i ubrudt og forsvarlig emballage sammen med kopi af faktura. Når vi har gennemgået varerne, overfører vi beløbet til din konto.
 
Varen er udsolgt – hvornår kan jeg købe den igen?
Det er desværre svært at svare på, da leveringstiden hos vores leverandører er meget lang. Send os en mail, så skal vi forsøge at give et cirka-tidspunkt.
 
Jeg har lavet en bestilling, men ønsker at tilføje flere varer til ordren?
Lav en ny ordre og skriv under bemærkninger, at ordren skal sendes sammen med tidligere ordre, så tilbagefører vi beløbet for porto på ordre nr. 2. Når du bestiller varen, ser det ud til, at du betaler for portoen to gange – men vi retter det manuelt inden beløbet trækkes. De to ordrer skal helst ikke bestilles med langt mellemrum, da ordren ellers kan være pakket og sendt og det derfor ikke vil være muligt.
 
Kan jeg bestille på telefonen?
Det er desværre ikke muligt at bestille over telefonen.
 
Jeg ønsker at betale via bankoverførsel, hvordan gør jeg det?
Det er desværre ikke muligt at betale med bankoverførsel.